Korosztály | Program | Pályázó neve | |
| általános iskola |
| |
| |
| főiskola, egyetem |
| |
| |
| A diákönkormányzat megújítása, kiszélesítése, demokratizálása a számítógépek által | Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Középiskola | |
| A Kulcs a muzsikához című tankönyvcsalád továbbfejlesztésének megvalósítása, a nemzetközi kapcsolatok kialakulásának segítése | Kulcs a muzsikához Alapítvány | |
| A már elfogadott pályázat folytatása, a kutatási eredmények gyakorlati területekre való adoptálása a gyakorlóiskolai képzés és a művészeti tanárképzés területén | JPTE 1. sz. Gyakorló Általános Iskola | |
| A munka világához, a választott szakmához kötődő szocializáció megvalósítása. | Pályakezdő Fiatalok Esély Alapítványa Kézműves és Szolgáltató Szakiskola | |
| A nyelvtanítás hatékonyabbá tétele külföldi iskolákkal kialakított levelezés és diákcsere segítségével | Zalánné dr.Szablyár Anna | |
| A szervezet egy évre szóló programjának támogatása | Junior Achievement Magyarország | |
| A Teleház kollégisták és nem kollégisták részére kínált programjainak támogatása | Liska József Erősáramú Szakközépiskola, Gimnázium és Kollégium | |
| Almásfüzitő története - helytörténeti oktatás használatára | Almásfüzitő, Községi Önkormányzat | |
| Az általános műveltséggel, tanulással összefüggő ismeretek alkalmazására gyakorlati lehetőség biztosítása (versenyek, vetélkedők) | Németh László Középiskolai Kollégium | |
| Az iskolai könyvtár célja, hogy megfelelve sokrétű feladatkörének olvasóit ellássa a legfrissebb információkkal. A számítógéppark bővítése | Juhász Gyula Tanárképző Főiskola Gyakorló Általános Iskolája | |
| Az iskolában folyó vállalkozói inkubátor program fejlesztése, szakmai anyagok készítése | Aranytű Szakmunkásképző Iskola | |
| Állami gondozott roma gyerekek családias nevelésének megvalósítása, alapvető társadalmi és gazdasági ismeretek elsajátíttatása | Hajdúsági Lakásotthonok | |
| Állampolgári nevelés a szerepjáték eszközeivel differenciált tevékenységeken, szimulált problémahelyzetek megoldásán keresztül | Kossuth Lajos Tudományegyetem Gyakorló Általános Iskolája | |
| Állampolgári nevelés érdeklődés alapján szerveződött csoportokban differenciált tevékenységeken és szimulált problémahelyzeteken keresztül | Kossuth Lajos Tudományegyetem Gyakorló Általános Iskolája | |
| Cigánygyerekek tanulásának segítése saját programkönyv alapján, gyakorlati szakemberek iskolai munkába állítása, roma programok koordinálása | Cigány Szociális és Művelődési Módszertani Bázis | |
| Deviáns magatartású, nehezen beilleszkedő gyerekek oktatása, nevelése. | Novus Gimnázium és Szakközépiskola | |
| Diákönkormányzat fejlesztése, együttműködés civil szervezetekkel, részvétel a város kulturális sportéletében, hagyományok megismerése | Németh László Középiskolai Kollégium | |
| Egy gyermekközpontú múzeumpedagógia elterjesztésének támogatása a közoktatásban. | Novák Ilona | |
| Egy helyi és kistérségi kisugárzású diákcentrum létrehozása. | Bólyi Német Nemzetiségi Diákotthon | |
| Egy iskola - egy falu pont létrehozása. | Börcsi Faluvédő és Művelődő Egyesület | |
| Felzárkóztató program alapján hatékonyabb oktatás és nevelés, eredményesebb szocializációs beilleszkedés, munkavállalás megkönnyítése. | Martin János Szakiskola, Speciális Szakiskola és Felnőttek Általános Iskolája | |
| Gazdag programok, vonzó közösségi tevékenységi formák és a feltételrendszer megteremtésével a minőségibb szakmai munka, ill. a megyei bázisszerep erősítése. | Hajnóczy József Kollégium | |
| Hozzájárulás a Jefferson programhoz | III. Béla Gimnázium | |
| Iskolarendszeren belüli segítségnyújtás a hátrányos helyzetű tanulók életesélyeik növeléséhez, társadalmi beilleszkedéséhez. | Várkerti Általános Iskola és Szakiskola | |
| Kápolna története | Kápolna Községért Közalapítvány | |
| Képzőművészeti alkotótábor szervezésével lehetőség biztosítása a bihari térség szűkebb környezetének a tehetségek kibontakoztatására | Bocskai István Gimnázium, Szakiskola és Diákotthon | |