Érvényes pályázatok: újak, kiírók szerint, érvényesség szerint, tárgymutató szerint, módosultak |
|
Cím: | Video Games & Immersive Content Development / CREA-MEDIA-2025-DEVVGIM |
Kiíró: | Európai Bizottság |
Határidő: | 02/12/2025 |
Érvényes: | 02/12/2025 |
Tárgymutató: | interaktív, narratív alkotások és prototípusok fejlesztése |
Pályázhat: | videojáték-gyártó cégek, XR stúdiók és audiovizuális gyártó cégek |
Napi Pályázati Értesítő >>> |
Video Games & Immersive Content Development Megjelent az Európai Oktatási és Kulturális Végrehajtó Ügynökség 2025-ös Video Games and Immersive Content Development (CREA-MEDIA-2025-DEVVGIM) pályázati felhívása. A pályázat hivatalos dokumentációja az alábbi linkeken érhető el: - angol nyelvű pályázati felhívás (https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/docs/2021-2027/crea/wp-call/2025/call-fiche_crea-media-2025-devvgim_en.pdf) - online pályázati platform (https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/opportunities/topic-details/CREA-MEDIA-2025-DEVVGIM?isExactMatch=true&status=31094501,31094502&frameworkProgramme=43251814&order=DESC&pageNumber=1&pageSize=50&sortBy=startDate) A felhívásra európai videojáték-gyártó cégek, XR stúdiók és audiovizuális gyártó cégek pályázhatnak videojátékok és immerzív interaktív projektek fejlesztésére egyedüli pályázóként vagy konzorciumban. A pályázónak bizonyítania kell, hogy már létrehozott olyan videojátékot/(interaktív/nem interaktív) immerzív tartalmat (referencia), amely kereskedelmi forgalomba került 2022. január 1. és a pályázat benyújtásának határideje közötti időszakban. Főbb tudnivalók a pályázati feltételekről: - interaktív, narratív alkotások és prototípusok fejlesztése, amelyek eredeti tartalommal és/vagy minőségi játékmenettel rendelkeznek, és amelyeket gyártásra, valamint PC-ken, konzolokon, mobileszközökön, táblagépeken, okostelefonokon és egyéb technológiákon keresztül történő globális kereskedelmi felhasználásra szántak - a pályázónak rendelkeznie kell a projekthez kapcsolódó jogok többségével - csak a narratív videójátékok és interaktív narratív immerzív tartalmak fejlesztési fázisa támogatható (az első koncepciótól az első játszható prototípusig vagy próbaverzióig) - a benyújtott projekt gyártási fázisa nem ütemezhető a pályázati határidőtől számított 10 hónapon belülre (a gyártási fázis akkor kezdődik, amikor az első játszható prototípus vagy az első próbaverzió elérhető lesz) Támogatás mértéke: - max. 200.000 EUR/projekt - az EU társfinanszírozás mértéke nem haladhatja meg az elszámolható költségek 60%-át A projektek időtartama 36 hónap lehet (indokolt esetben hosszabbítás kérhető). Pályázati határidő: 2025. február 12. 17:00 | Ingyenes e-mail tanfolyam Magam csináljam vagy bízzak meg egy szakembert? Akármelyik utat választja van egy minimum, amit mindenképpen tudnia kell.Legalább ennyit a forrásteremtésről címmel Ha Ön(ök) csinálják, akkor magától értetődő, hogy érteni kell hozzá, ha mást bíznak meg, akkor annyi tudásra lesz szükségük, hogy tudjanak megrendelni és átvenni. Ezt a tudást szerezheti meg ezen a tanfolyamon, ami egyben jó alap arra, hogy ha saját maga vág bele könnyű legyen hozzátanulni. Ne csak olvassa és nézze (filmek is lesznek a leckékben), csinálja is. A forrásteremtésnél ezt alig kell magyarázni, hiszen elméletben forrást szerezni enyhén szólva marhaság. Ezért arra kérem, hogy az egyes levelekben olvasottakat azonnal valósítsa meg a gyakorlatban. Ne feledje, akármilyen kis lépés sokkal többet ér, mint az álldogálás a rajtvonalnál... Az egyes leckéket e-mailben kapja meg, hetente egyet. Jó tanulást és eredményes forrásszerzést kívánok! Huszerl József szerkesztő Itt iratkozhat fel
Ingyenes hírlevelünkre itt iratkozhat fel
|
|
Felhasználási feltételek |